Mezelurile şi cancerul
Unele mezeluri favorizează apariţia cancerului de colon. Este concluzia unui studiu aparţinând cercetătorilor din cadrul INRA (Institut Naţional de Recherche Agronomique) din Toulouse, publicat recent, citat de Jurnalul Naţional.
Potrivit autorilor studiului, pornind de la această concluzie s-ar putea reface metodele de fabricare a mezelurilor. Cercetătorii din Toulouse au fost interesaţi să dovedească legătura dintre consumul de mezeluri şi cancerul de colon.
Sursa Agerpres
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu